פרוש הבהיר בוועדה: "ההתפטרות בתוקף, אני לא אחראי"

נתי קאליש 1 Comment on פרוש הבהיר בוועדה: "ההתפטרות בתוקף, אני לא אחראי"

השר מאיר פרוש שהתפטר אתמול מתפקידו כאחראי על ההילולא במירון הבהיר היום בדיון בוועדה לביטחון לאומי כי ההתפטרות בתוקף, והוא לא לוקח אחריות על ההילולא. הפרויקטור דייטש אמר כי אם הנושא לא יסתדר ביממה הקרובה אמליץ לשר למשוך את ידו

צילום: Arie Leib Abrams/Flash90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אתמול הודיע באופן מפתיע שר ירושלים ומסורת מאיר פרוש כי הוא מתפטר מתפקידו כאחראי על הילולת רשב"י במירון, עקב כך שלטענתו הוא לא מקבל את הסמכויות הנדרשות.

במכתב ששלח לרה"מ נתניהו ציין השר פרוש כי "עם כניסתי לתפקיד הובא לידיעתי שכחודש לאחר הבחירות, עוד בטרם מונה השר לשירותי דת, וכשכבר נודע ברבים שהאחריות על אירועי ההילולא עוברים למשרד ירושלים ומסורת ישראל, מיהר המרכז למקומות הקדושים לחתום על הסכם עם חברת ההפקה שניהלה את אירועי ההילולא בשנת תשפ"ב, לשם ניהול אירועי ההילולא בשנת תשפ"ג, וזאת בסתירה מוחלטת לאמור בדו"ח הפקת הלקחים של אירועי ההילולא תשפ"ב, וללא שום עדכון או תיאום עם השר הממונה העתידי".

ח"כ מתן כהנא: "פרוש הוא המתאים לנהל את מירון"

היום אמר השר מאיר פרוש, בדיון בוועדה לביטחון לאומי על ההיערכות להילולא במירון כי: "לעת אתה, ההודעה שלי לראש הממשלה שרירה וקיימת. אם לא יהיה לי את הסמכויות המתאימות, ללא אפשרות להפרעה ולעכב, אני לא השר האחראי".

פרויקטור מירון יוסי דייטש שנכח בדיון בוועדה לביטחון לאומי על ההיערכות להילולא במירון הוסיף: "אם זה לא יסתדר ב-24 שעות הקרובות, אני אמליץ לשר למשוך את ידו. אם יסחבו אותנו עכשיו, אני אגיד לשר שאני לא יכול להמשיך".

ח"כ רוט: "אני מעריך שפרוש יחזור לתפקיד"



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    לא מבין מה עוזר להיתפטר
    אם מישהו עושה משהו בניגוד לשר שהאחריות עליו יועמד לדין
    למה לברוח?